Slik fungerer kupongene

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om kuponger.

Hvordan får jeg tilgang til kuponger fra SPAR?
For å motta gratiskupong må du være Trumf-medlem. For å se din kupong logger du deg inn på spar.no eller i appen vår med din Trumf-id. Når du har aktivert kupongen vil rabatten trekkes fra i kassen når du handler det aktuell produktet og betaler med et Trumf-registrert bankkort evt skanner Trumf-kortet ditt.  

Hvordan endrer jeg passordet mitt?
Passordet kan du endre når du er logget inn på «Min side». Du får muligheten til å "endre passord" i nedtrekksmenyen under navnet ditt. 

Hvorfor får jeg ikke kuponger umiddelbart etter å ha blitt Trumf-medlem?
Det tar et par dager å få registrert nye Trumf-medlemmer og knytte Trumf-medlemskap opp mot bankkortnummer i systemene våre.

Tilbudskuponger; varighet og hyppighet?
Vi vil ha gratiskuponger med jevne mellomrom gjennom året, og de er da gyldige en uke av gangen – mandag til søndag.

Når må jeg aktivere kupongene for å få rabatten?
Du kan aktivere kupongen helt frem til du kommer til kassen og skal betale.

Hvorfor trenger jeg ikke å vise frem kupongene i kassen når jeg handler?
Rabatten er registrert på Trumf-medlemskapet og trekkes automatisk fra når du betaler med Trumf-registrert bankkort eller drar Trumf-kortet i kassen. Rabatten blir synlig på kassebong.

Hvor mange varer kan jeg bruke kupongen på?
Kupongen gjelder én vare pr. kampanjeperiode/periode. 

Jeg fikk ikke rabatten, hva gjør jeg?
Gi oss tilbakemelding via vårt kontaktskjema, så skal vi hjelpe deg.

Det hender en sjelden gang at kupongen ikke slår inn som den skal. Alle kunder som rammes av teknisk feil, internettfrakobling e.l. skal føle seg trygge på at vi har systemer som fanger opp dette og automatisk etterberegner slik at den manglende rabatten godskrives kundens Trumf-konto i form av Trumf-bonus. Har du gitt oss e-postsamtykke, vil vi gi beskjed om etterberegningen via denne kanalen.