Brukerbetingelser bedrift

1. Brukerkonto 

For å handle må Kjøper ha opprettet en brukerkonto med kontaktopplysninger. Kontoen er passordbeskyttet. Som innlogget har Kjøper tilgang til Min side, der kontaktopplysninger, kortdetaljer, leveranseinformasjon, planlagte ordre og samtykker for markedskommunikasjon og profilering kan oppdateres. På Min side vises også tidligere ordre.  

Det er Kjøpers ansvar å beskytte egen konto med gode passord, og å ikke gjøre passord kjent for andre.  

Kjøper kan bruke samme brukernavn og passord til å handle på andre nettbutikker for bedrift tilbudt gjennom NorgesGruppens kjeder (Meny, Joker, SPAR), ved å velge Logg inn Bedrift på aktuell nettbutikk. Da deles kontaktopplysninger og brukernavn/passord med den nye nettbutikken. Kjøpshistorikk og samtykker deles ikke mellom kjedene. Kjøper må logge på den enkelte nettbutikkens Min side for å se kjøpshistorikken for denne butikken. Min side inneholder i tillegg informasjon om dine kontaktopplysninger, adresse og betalingskort.  

2. Nyhetsbrev og markedskommunikasjon 

For å kunne gjennomføre avtalen forbeholder SPAR Netthandel for bedrift seg retten til å kommunisere med Kjøper om det som gjelder en spesifikk ordre. Eksempler på dette er ordrebekreftelse på epost og SMS med informasjon om plukking og levering. 

Kjøper vil bli spurt om samtykke til at SPAR Netthandel for bedrift kan sende nyhetsbrev på e-post og SMS. Kjøper vil også bli forespurt om samtykke til at handleopplevelse og markedsføring tilpasses din bruk av SPAR Netthandel for bedrift. Dette kalles også profilering. Kjøper vil da få mer relevant informasjon, forslag til produkter eller annen markedsføring. Merk at vi ikke bruker andre opplysninger enn hva som er framkommet av bruk av nettbutikkens tjenester. Kjøper vil alltid enkelt kunne trekke tilbake eller endre sine samtykker, se Kapittel 12 om Brukerkonto.  

3. Behandling av personopplysninger 

For behandling av personopplysninger henviser vi Kjøper til vår personvernerklæring, som Kjøper finner (link)her.  

4. Kundeservice 

SPAR Netthandel for bedrift har kundeservice via telefon, epost, chat og kontaktskjema. Ytterligere informasjon om kundeservice kan du finne på «Min Side», eller gjennom å klikke her:kontaktskjma